Dåligt..

Så dålig på att skriva här ju. Men som jag skrev för en månad sedan, när jag satt där med mitt onda knä, så har jag inte gjort mycket. Va på hästutställning en fredag och hälsat på folk lite då och då när min mamma kunnat köra. Har inte fått köra bil med mitt knä.
Knäet ja, det är absolut bättre och jag har ingen skena längre och idag "slängde" jag ena kryckan, så jag har bara en. Går bra faktiskt, men ska nog ha båda kryckorna när jag ute, några dagar  till iallafall.
Det har varit en ganska trist sommar, men den har gått fort och det är väl bra iom mitt knä. Men fy vad tråkigt jag haft. Mycket tv tittande och läst böcker. Dom tre senaste veckorna har jag vart utan dator oxå, hade den inlämnad på lite service. Så det var rätt segt det med.
Men men. Ska iallafall enligt doktorn börja jobba igen på måndag, men får se vad sjukgymnasten tycker om det, ska till henne imorgon.
Det är ju inte så lätt att jobba på dagis med en krycka och inte kunna gå i trappan ordentligt eller kunna bära på något mindre barn om det händer något. Men det ansåg inte läkaren. Han har nog inga egna barn ^^

Har iallafall börjat skissa lite på en egen hemsida för mitt fotograferande. Ska lägga upp en portfolio och så folk kan kontakta en om de vill ha något fotat. Så får se om det ger något. I början blir det nog lite segt. Ska bli bra i benet först oxå. Men det ska bli spännande iallafall!

Nu ska jag ta min bok och läsa lite. Läste ut en igår, Damen med enhörningen av Tracy Chevalier. Hon skriver så bra. Har läst Flickan med pärlörhänge oxå, väldigt bra den med. Nu blir det Oskuld och Erfarenhet. Det är två andra böcker av samma författare som jag vill läsa oxå, men dom har jag inte än. Men nu läsning av den boken jag har :)

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0