Inspiriation.

Igår så åkte mamma och jag till vårat gudbarn. Lämnade tillbaka deras hund och kollade på deras kort från Gotland. :)
Elin, vårat gudbarn är ju den goaste fisungen någonsin. Det blir varmt i hjärtat när hon blir glad att man kommer till dom. Fast hon kan ju vara fasligt arg och förbannad oxå..hehe. Som igår efter hon hade sovit en stund, hon vakande inte på rätt sida om man säger så..hehe.

Igår kom oxå mitt paket från Panduro, som jag hade beställt. Jag är totalt värdelös på att rita och så där, men jag gillar verkligen att göra egna kort och så kallat scrapbooka. Tycker jag är ganska bra på det oxå. Så nu när jag fick hem en massa nya fina papper och stämplar och band, så blir man så inspirerad och det bara kliar i fingrarna att få börja klippa och klistra. ;) Ska börja fundera på hur julkorten ska vara i år :)

Vårdcentralen ja. Dom hade ju inga tider såklart. Men jag kunde iallafall åka dit och lämna in lappen från min sjukgymnast. Så läkaren ska höra av sig, förhoppningsvis, under dagen. Men ja det är ju lite hej och hå med den där vårdcentralen..men men.

Idag så ska jag inte göra något särskilt, mamma jobbar så kan ju inte åka nånstans. Men ska hålla på med min fotohemsida och med alla mina nya papper och annat :)

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0