Sjukgymnasten

Va hos sjukgymnasten idag med mitt knä och hon tyckte att jag har tränat på bra sen förra veckan jag var hos henne. Det är positivt att höra, att man gör något rätt. Men hon tyckte inte om att läkaren på vårdcentralen bara gav mig denna veckan ut med sjukskrivning. Jag kan ju inte ens köra bil till jobbet och det fick jag inte göra för henne heller även om jag vill. Men ska ringa till vc i morgon så jag får komma dit igen och denna ggn med en utförlig lapp från min sjukgymnasten. :)
Men nu är jag så trött så trött efter mycket tränande hos sjukgymnasten och sen en runda in i en skoaffär. Där jag faktiskt köpte ett par nya skor. Så nu har jag inte bara jobbarskor eller gympaskor :P

Imorgon kanske det blir en tur till mitt gudbarn och lämna tillbaka deras hund eller om dom kommer till oss. Dom har vart på Gotland en vecka och då har vi haft deras ena hund. Snällaste hunden nånsin, en schäfertik som är 8 år.

Just nu är två killar här och hämtar lite möbler som ska på auktion på lördag som Lions har. Så slipper vi skiten ;)
Ska se hur det går för dom och sen lite mat.

Ha det gött :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0