Böcker

Vi pratade böcker på jobbet. Lite vad vi läst och vad man gillade. Jag själv har så himla blandad smak. Jag gillar Stieg Larsson, Dan Brown (änglar och demoner). Jag gillar faktiskt Harry potter oxå och en serie som Angie Sage skrivit som oxå handlar om magi. Men jag läser oxå självbiografier, Magdalena Graaf, pojken som kallades Det och hans broder Richard Pelzers berättelse. En flicka från belgien som blir kidnappad, Sabine Dardenne (jag väljer livet).
Men lite mer tjejböcker gillar jag med, som t.ex Belinda Olsson (Gravidchock, Otrogen på öppen gata) och Emma Haag (Brunstkalendern, Mossvikenfruar) har skrivit. En bok jag verkligen gillar är skriven av Garth Stein och heter Enzo och konsten att köra fort i regn. Den är jättebra! Enligt mig då :)
Sen har jag ju då en mängd börcker jag inte läst ännu tyvärr. Känns som om jag bara läser om dom böckerna jag redan har läst, för att jag tycker dom är så bra..hehe



Nu ska jag ta ett städrace :)

Postat av: Lisa

Åh, har du Brunstkalendern? Skulle jag kunna få låna den? :)

2010-06-24 @ 18:09:55
URL: http://liipet.blogg.se/
Postat av: Simone

Visst får du det :)

2010-06-24 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0