Måndag

Då var snart måndag över och jag har ju då suttit i soffan hela dagen, så ovanligt.. hehe. Har datorn med mig i soffan, går ganska bra med det mobila bredbandet. Värre med mobilen, absolut ingen teckning alls i tv-rummet. Ändå är det samma, telenor då. Det funkar alldeles utmärkt i mitt sovrum, men där sitter jag inte nu ju..
Har inte vart så farligt med värken i knäet idag, igår hade jag sjukt ont hela dagen, men jag var uppe och hoppade på kryckorna mer igår så beror väl på det.
Idag har jag lyckats duscha oxå, med tre ica-kassar runt benet och benet upplagt på badkarskanten medans jag kunde sitta på en pall. Ett helt äventyr att bara få benet över badkarskanten..hehe. Men det gick bra.

Kom på att jag skulle va på ett annat dagis på torsdag, så dom måste jag ringa och meddela att det går inte så bra att göra det.. hehe. Hoppas verkligen att den här skiten blir bra till semestern, så jag kan hoppa in på sommardagis om det behövs. För just nu förlorar jag ju lite pengar om man säger så.. men men. Är väl inte hela världen kanske.

Nu ska jag väl se på tv lite kanske.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0