Måndag

Ursäkta min frånvaro, men jag blev så himla sur för att det inte gick att mobilblogga. Så jag struntade i alltihop ett tag..hehe.
I torsdags var senast jag försökte och då var jag ledig från jobbet och var bara hemma och slappade, klippte gräset och solade. Brände axlarna rejält dock, inte skönt.
I fredags jobbade jag som vanligt och sen var det djursjhuset med min hund Theo, för kloklippning, vaccinering och öronkoll. Sen var jag och shopade lite nya kläder inför midsommar och lite andra festligheter.
En släkting som bor i östergötland i vanliga fall har sommarstuga här i närheten och hon fyllde 50 i lördags så vi va ett gäng släktingar som firade henne då, på resturang och i sommarstugan. Väldigt roligt, så sällan man träffar dom tyvärr.
Igår var jag fruktansvärt trött, gick inte utanför dörrarna ens och jag hade en sån migrän hela förmiddan som inte var nådig, hemskt. Inte var det för bakfylla heller, för det va jag som körde kvällen innan. Usch för migrän. Piggnade till lite sen på em iallafall och gjorde lite mat för veckan.
Idag var det jobb igen. Efter jobbet åkte jag hem och duschade och bara andades en stund..hehe. För sen åkte jag tillbaka till jobbet för våran sommarfest med barnen och föräldrar. Så det va lite picknick först och sen fick barnen spela upp "Petter och hans 4 getter". Dom va så duktiga! Sen hade vi lite sång ihop med barnen och deras föräldrar. Lite hejdå-presenter till dom som ska börja skolan till hösten oxå och vi fick minsann en jättefin blomma var av dom avslutande barnen. Så det var en väldigt lyckad kväll. :) Jättekul!

Tisdag och onsdag blir lite lugnare, bara städa lite kanske. För på torsdag fyller mamma år och då kommer vårat gudbarns familj och grattar. På fredag är det ju då midsommar och då ska vi först klä midsommarstång i grannbyn och sen ska jag iväg på midsommarfest. På lördag kommer några av mammas kompisar och firar mamma. Sen på söndag ska jag pusta ut lite..hehe.

Men det blir en bra vecka. Hoppas ni oxå får en bra vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0